Jak řídit ústní slovo | Nilan Peiris (CPO of Wise), ChannelCrawler – největší databáze tvůrců YouTube
YouTube ChannelCrawler
Na YouTube jsou miliony neobjevených kanálů. S ChannelCrawler můžete filtrovat pro konkrétní tvůrce, vytvářet seznamy kanálů a získat kontaktní informace, jako je e-mail. Vyberte si prémiový účet pro přístup k 40+ filtrům a každý den si prohlédněte tisíce kanálů. Poté stiskněte „Export“ ke stažení dat!
Jak řídit ústní slovo | Nilan Peiris (CPO moudrý)
Přinesl vám Pendo-platforma All-in-One pro společnosti vedené produkty, které vytvářejí průlomové digitální zážitky | Wix Studio – platforma pro tvorbu webových stránek vytvořená pro agentury | Masterworks-Invest in Art Blue-Chip Art
Nilan Peiris . Wise umožňuje komukoli posílat peníze ve více než 60 měnách do více než 160 zemí za nízké náklady a v celé jeho historii rostla především ústně. V dnešní epizodě diskutujeme:
• Taktické rady o řízení ústního slova (WOM)
• Strategie měření WOM
• Jak průzkumy NPS pomohly Wise určit jejich strategii růstu a produktu
• Jak moudrý motivuje týmy k tomu, aby dělaly tvrdé věci
• Malá změna, která vytvořila 3x zvýšení doporučení
• Jak moudrý strukturuje své týmy produktů a růstu
Kde najít Nilan Peiris:
Kde najít Lenny:
(00:00) Nilanova pozadí
(03:27) Stručný přehled moudrých
(06:11) Jak se měří ústa
(07:56) Proč se moudrý naklonil do Wom
(10:21) Proč Wise vytvořil svůj pohyb WOM pomocí metody NPS
(16:13) Jak WOM řeší problémy s důvěrou
(18:55) Jak se dostat na 9 nebo 10 na stupnici NPS
(20:51) Stanovení toho, co budou uživatelé WOW
(21:31) Společné nesprávné kroky, které společnosti dělají při snaze řídit wom
(23:24) Použití metody „Working Realward“ na Airbnb
(25:45) Jak moudrý je schopen nabídnout drasticky nižší poplatky za převod peněz
(27:51) Tři náklady spojené s pohyblivým penězi
(32:02) Racionální vs. Iracionální důvody za doporučení
(34:11) Prioritizace štěstí zákazníka
(38:14) Jak moudrý přistupuje k experimentování
(46:11) Myšlenky o recenzích výkonu a obecné analýze
(48:06) Jak Wise poskytuje 10x lepší bankovní zkušenosti
(51:57) Poradenství, jak přistupovat k marketingu
(53:47) Budování kultury dělat tvrdé věci
(55:59) Makrostruktura mezinárodního bankovnictví a kde se hodí dovnitř
(57:54) Jak moudré řeší pro místní předpisy v jejich palubním toku
(1:01:49) Jak týmy moudrých struktur
(1:03:26) Malá změna, která generovala 3x zvýšení doporučení
(1:09:13) Lightning Round
Odkazováno:
Produkce a marketing podle https: // Penname.co/. Pokud jde o dotazy ohledně sponzorování podcastu, e -mail [chráněn e -mailem] .
Lenny může být investorem ve diskutovaných společnostech.
Získejte plný přístup k zpravodaji Lenny na www.LennynyNewSletter.com/předplatit
Nilan Peiris (00:00:00):
Někteří lidé se zaměřují na míru konverze, například: „Udělám to opravdu, opravdu úhledný.„A to je v pohodě. Získáte trochu větší růst. Ale abyste se dostali k doporučení, vyfukujete své uživatelské ponožky. Musíte jim dát zážitek, o kterém nevěděli, že byl dříve možný. A když jste na tom místě, abyste dělali něco, co nikdo nikdy předtím neudělal, tehdy to dostanete.
Vítejte v podcastu Lennyho, kde pohovoruji o vedoucím produktu a odborníky na růst na světové úrovni, aby se poučili z jejich tvrdých vyhrávajících zkušeností a rostoucího dnešního nejúspěšnějšího produktu dnešních nejúspěšnějších produktů. Dnes je mým hostem Nilan Peiris. Nilan je hlavním produktem ve Wise, kde byl více než 11 let, v podstatě od začátku cesty. Pokud nejste obeznámeni s moudrými, měli byste být. Dělá to neuvěřitelně snadné a levné posílat peníze na mezinárodní úrovni. Jsem běžný uživatel a zákazník, a protože produkt je tak skvělý, rostli především ústně ústně. Asi 70% jejich růstu přichází ústně. A v našem rozhovoru Nilan přesně rozebírá, jak učinili ústa tak úspěšným pro svůj produkt. Neznám žádného zakladatele, který by si nechtěl mít více růstu úst, a Nilanova rada je nejvíce taktická a užitečná rada, jakou jsem kdy slyšel, jak skutečně řídit vaše růst úst. Jsem opravdu nadšený, že jste slyšeli tuto epizodu a učit se od Nilana. A s tím vám přinesu Nilan Peiris, po krátkém slově od našich sponzorů.
Tuto epizodu vám přináší Pendo, platforma All-in-One pro společnosti vedené produkty, které vytvářejí průlomové digitální zážitky. Se všemi nástroji, které potřebujete, vše v jednom jednoduchém použití platformy, Pendo usnadňuje odpovědi na kritické otázky o tom, jak se uživatelé spolupracují s vaším produktem, a poté tyto poznatky obrátit do akce. S analýzou produktu, průvodců v aplikaci s nízkým kódem, zpětnou vazbou uživatele a přehráváním relací, přizpůsobitelným plánem a AI generovanými poznatky a kampaněmi je Pendo jediným řešením, které potřebujete k vytvoření, odesílání a optimalizaci úspěšného pohybu vedeného produktu. Ale neberte mi za to slovo. Vytvořte si svůj účet Pendo ještě dnes a začněte vytvářet lepší zážitky v každém rohu vašeho produktu. Str.S., Chcete udělat know-how vedené produktem o krok dále? Podívejte se na sestavu certifikačních kurzů Pendo vedené odborníky Top PLG a design, který vám pomůže růst a postupovat ve vaší kariéře. Zjistěte více a zažijte sílu platformy Pendo ještě dnes na Pendo.IO/Lenny. To je Pendo.IO/Lenny.
Tuto epizodu vám přináší Wix Studio. Vaše agentura právě přistála s vysněným klientem. Již máte pro web velké nápady, ale máte nástroje, které oživí svou ambiciózní vizi? Dovolte mi, abych vám řekl o nové platformě Wix Studio, která umožňuje agenturám poskytovat výjimečné klientské weby s maximální účinností. Jak? Nejprve si promluvme o pokročilých schopnostech designu. S Wix Studio můžete vytvořit jedinečná rozvržení se zážitkem z revoluční mřížky a ve výchozím nastavení se dívané prvky proporcionálně měřítko.
Animace bez kódu přidávají jiskry potěšení při přidávání vlastních CSS poskytuje celkovou kontrolu designu a oživují ambiciózní klientské projekty v jakémkoli odvětví s plně integrovanou sadou obchodních řešení. Od elektronického obchodování po události, rezervace a další a ještě více prodlužujte schopnosti stovkami API a integrací. Víš, co jiného? Pracovní postupy prostě dávají smysl. K dispozici jsou vestavěné nástroje AI, spolupráce na plátně, centralizovaný pracovní prostor, opětovné použití aktiv napříč weby, bezproblémové předání klienta a to není všechny. Zjistěte více na Wixu.com/studio. Nilan, moc ti děkuji za to, že jsi tady. Vítejte v podcastu.
Nilan Peiris (00:03:32):
Díky za to, že mě máš, Lenny.
Takže jste hlavní produktový ředitel ve Wise, což nevím, jestli jste to věděli, ale jsem velmi šťastný týdenní aktivní uživatel. Chcete -li dát lidem trochu kontextu na moudré, mohl byste jen vysvětlit, co dělá moudré? A také sdílejte možná několik statistik, aby lidem daly pocit rozsahu, které Wise v tomto bodě dosáhl.
Nilan Peiris (00:03:51):
Snažíme se vyřešit problémy spojené s přeshraničním pohybem peněz, což je, že pohyb peníze přes hranici jsou docela pomalé. Je to vlastně opravdu drahé a může to být opravdu těžké. Řešíme to se třemi produkty, náš převod peněz, který jsme začali, naším účtem, který by byl jako, pomyslete na to, že se pokusíme vyřešit problémy mezinárodního bankovnictví s naším účtem pro lidi a pro podniky. A nakonec jsme také dostali podnikový produkt, kde bereme základní infrastrukturu, která je poháněna ty produkty, které jsme postavili, a vložili je do bank, a produkty, které lidé každý den používají, a poté přiblížíme do čísel. Takže musíme na cestě trochu přijít. Takže dnes se nyní pohybujeme asi 12 miliard dolarů měsíčně a meziročně rosteme mezi 30 až 40%. Bereme asi 0.Průměrně 65% na všech našich trasách jako ceny a my jsme ziskoví asi více než čtyři roky, s 20% marží EBITDA.
Ale pravděpodobně na stat, na který jsem nejvíce hrdý, a nejtěžší věc, ze kterého se z toho všeho stane, bylo, že jsme získali 70% uživatelů, kteří se o Wise minulý měsíc dozvěděli o ústním. Takže, kontextově, máme 16 milionů zákazníků a získáváme asi milion za čtvrtinu, asi 10 milionů aktiv, a ano, takže z milionu, který se připojil k Wise poprvé, se 700 000 zjistilo o moudrém od přítele.
Existuje několik statistik, které mi opravdu vynikají. Jedním je, že získáte milion nových uživatelů čtvrtinu, což je šílené. Stejně jako milion nových lidí, kteří se připojili k Wise každé čtvrtině. To je ohromující číslo. . . Chci strávit většinu našeho rozhovoru na toto téma ústně. Myslím, že je nesmírně vzácné, jak jste byli schopni zvýšit ústně a jak moc z vašeho růstu přichází ústně.
V podstatě jste vyvinuli systém, jak řídit ústně a jak v podstatě strukturovat svůj tým, své cíle, své priority a podobné věci, abyste se mohli naklonit do tohoto růstového kanálu. A tak mám jen milion otázek o tom, jak si myslíte o ústech, a první je, jak měříte ústní slovo? Jak víte, že to říká, 70% vašeho růstu přichází ústně?
Nilan Peiris (00:06:28):
Ptáme se zákazníků, je krátká odpověď. Máme tedy model atribuce, jak si dokážete představit, a měli jsme jeden z prvních dnů a překrývá všechna data odrážejícího a data souborů cookie, která máte při návštěvách, přicházejí na web. Takže to víš. A pak máte zjevně věci soundtracku a my ochutneme a položíme zákazníky na to sadu otázek, a pak to překryjte na. Co se objeví ve vašem sledování na webu jako přímý provoz, aby nám poskytlo představu o tom, jak velké je toto číslo ústního čísla, a to je to, co nás vrací zpět ke 70% statu.
A velmi prakticky, jak se vlastně ptáte? Je na webu malé vyskakovací okno?
Nilan Peiris (00:07:09):
Ve skutečnosti je integrován do toku. Když jsme to původně postavili, mysleli jsme si, že je to docela cool, marketing a získávání zákazníků je součástí produktu, a měli bychom to vlastně hladce sešit.
To je vlastně na Airbnb, přesně jak to tým udělal, aby pochopil, jaké procento růstu bylo ústně. Je to jen trochu intersticiální vyskakovací okno, když navštívíte, airbnb.com, „Jak jsi o nás slyšel?„Myslíš si, že existují nějaké fantastické způsoby, jak to pochopit, ale je to jako, jen se zeptejte lidí, řeknou ti, jak o tom slyšeli.
Nilan Peiris (00:07:40):
Skvělý. Dobře, takže jen proto, aby se do jeho masa kopalo, jaký byl největší posun v tom, že vám pomůže výrazně růst ústně a učinit z něj tak obrovskou páku růstu pro moudré?
Nilan Peiris (00:07:53):
Jo, než se do toho vypustím, udělejme také krok zpět a proč se na to dokonce soustředit? Takže v prvních dnech, když jsem potkal zakladatele, Kristo a Tyler. Bylo to docela vtipné, dostával jsem se k nim, když to byli jen zakladatelé a bez týmu opravdu a se začátky produktu, a řekli: „Nilan, musíš se s nimi setkat mají skvělý produkt, prostě nemají žádné zákazníky.„A seděl jsem tam s nimi a my jsme trochu spustili první reklamy Google a v prvních dnech vyzkoušeli všechno a doufali, že něco funguje. Ale o krok zpět, pomyslete na peníze jako na konečnou komoditu. Je docela těžké vybudovat drahý podnik, který někam pohybuje vaše peníze, a to hodně stojí, takže je toho méně méně.
Takže budování značky vedené peněžní převod podnikání, značka musí být docela zatraceně dobrá, správně? Poté se budete cítit docela zvláštně, abyste mohli mít méně peněz. To, co vždy hledáme, ale jaké kanály jsou super škálovatelné a mohou oslovit celé naše publikum, ale mají neuvěřitelně nízké náklady na distribuci. Takže, to je jedna věc, která nás vedla k ústně a druhému kousku, když se povídáme o marketingu později, další výzvou s marketingem, což je jedinečná, je to, že jsme nižší cena, ale vynikající produkt, máme méně marže utrácet za marketing než jiné v určitých placených kanálech. To je tedy další důvod, proč je marketing ze své podstaty těžký. Náš marketingový tým dělá úžasnou práci ve Wise, aby mohl pracovat v rámci těchto omezení.
Ale zpět k vaší otázce, která byla jako, jaká je největší věc, kterou jsme udělali, abychom posunuli ústně. Když jsem se připojil k Wise a začal jsem se hádat ústně, strávil jsem spoustu času s přáteli v USA a po celém světě, Andrew Chen, někteří další růstový guru, to se vrací 10, 12 let. Je to jako to, co ústa, kdo to udělal? Jaký je systém? Co měříš? Opravdu tam nic nebylo. Takže jsme museli vymyslet cestu ven. Prvním krokem to bylo žádat a druhým krokem bylo trochu zjistit, jak víte, co to řídí? A nejlepší proxy, který jsme pro to našli, bylo něco, o čem většina lidí slyšela, že jsme vlastně hodně používali, je čisté skóre promotoru.
Takže od prvních dnů bychom se začali ptát zákazníků a pravděpodobně jste tento průzkum viděli: „Doporučili byste moudré příteli?”
V mém životě to nikdy neviděl. Nikdy nebyla položena tato otázka.
Nilan Peiris (00:10:39):
Přesně. Je tam [neslyšitelné 00:10:41]. A pak nakonec máte měřítko, nula až 10, a teorie je devět až 10, jsou promotéři a nula až sedm jsou detektivy. Nula až šest, kritici a sedm až osm jsou na vašem produktu druh neutrální. Zajímavá sázka byla, když jsme to překryli. . Když překrýváme údaje o doporučení přes údaje o průzkumu NPS, viděli jsme něco opravdu zajímavého.
V jednom až šesti je velmi nízké pozvánky, a nejen pozvat, míra konverzí uživatelů, která se připojila k pozvání. Ale když máme lidi z šesti do této sedmi a osmi skupin, zdvojnásobili počet lidí, které řekli. Osm až devět se znovu zdvojnásobili a devět až 10 se znovu zdvojnásobili. To je tedy docela šílené, když to vidíte poprvé. Vrátím se k vaší otázce za sekundu, ale je to docela klíčové nahromadění, protože když jste produktovým manažerem, jako byste byli ve své kariéře, jednou z vašich úkolů je zjistit, jaká metrika jsou budete optimalizovat pro? Na co se pokusíte přimět podnik na zem? A pokud optimalizujete něco jako konverze, sazba a přesunete konverzní rychlost s 10%, dostanete tento jednorázový zásah.
Pokud však přesunete NPS z 30% na 50%, zvýšíte virový koeficient vaší zákaznické základny. Takže každý zákazník, který prochází skrz, řekne X mnohem více. Když to modelujete, zvýšení návratnosti investic na NPS je naprosto obrovská. Takže to musí říci: „Dobře, to je to, co je třeba přiblížit, tak jak to přesunout?„Takže druhou magií NPS je, že získáte čísla, ale pod ní také dostanete komentáře. Vzpomínám si, že jsme v prvním roce postavili průzkum NPS a každý týden jsme poslali všechny komentáře pro celou společnost, která byla docela malá, a to jsme stále dělali, vymyslel jsem asi tři nebo čtyři roky, všichni dostali Komentáře NPS.
A když si přečtete komentáře, a nyní samozřejmě máme na vrcholu těchto věcí, které sedí na vrcholu těchto věcí, zákazníci nám říkali stejné věci, „Udělejte to rychleji, udělejte to levnější, usnadňují použití použití.„Víte na začátku, když jsem řekl:„ Cena, rychlost, snadné použití, “přišli jsme na to tak, že jsme o této otázce tvrdě přemýšleli o této otázce. Jak učiníme tento produkt tak dobrým, že lidé budou používat, ale doporučí ho?
A zákazníci byli docela jasní, ty, které byly evangelické, je slovo, které používáme, jsou ty, které měly hodně. Měli tento levnější zážitek, ti, kteří o tom mluvili. Takže jde o cenu, o rychlosti, jde o snadné použití. A když zobecňujete a uděláte krok zpět a podíváte se na společnosti spotřebního produktu, mají tyto pilíře produktů, kterým to nazývají, a obvykle mají kolem sebe KPI. Druhý pohled, který jsme dostali, zjistili, je, když jsme vstoupili na trhy, jako když jsme poprvé vstoupili do USA, pokud jsme vstoupili do produktu, který byl oceněn na Say 5.9%a alternativa byla šest, zákazníci by nás použili, ale nemluvili by o nás. Advokace jsme dostali pouze tehdy, když jsme byli osm až 10krát levnější. Tehdy o tom lidé začali mluvit.
Dovolte mi, abych vás zde vlastně trochu přerušil, jen abych kolem toho nastavil malý rámeček, protože to je nesmírně zajímavé, a myslím si, že lidé mohou chybět, myslím, některé z opravdu zajímavých poznatků zde. To, co slyším, je v podstatě tento jasný pocit, že jste museli růst skrze ústně kvůli obchodnímu modelu. Na uživatele jste nevydělali spoustu peněz a neměli jste spoustu peněz na to, abyste tak utratili, abyste pomohli růst. Takže v podstatě je to jako. „Jak pěstujeme ústní slovo?„A pak je to,“ dobře, co musíme přesvědčit lidi, aby sdíleli tento produkt?„A použili NPS, o kterých si myslím, že mnoho lidí používá, a také mnoho lidí pravděpodobně ví,“ udělejme náš produkt úžasnější, aby o tom lidé mluvili lidé.„To jsou něco jako,“ ach jo, samozřejmě.”
Ale myslím, že to, co slyším, je, že jste to udělali, je to opravdu jedinečné, je jedna, našli jste tuto obrovskou deltu mezi těmito detektivy a dokonce i sedm nebo. Myslím, že to bylo šest a méně, a pak sedm nebo osm, a pak devět, 10 se neustále zdvojnásobilo. Takže jeden je jen toto zaměření, jak se odtamtud dostaneme? Dva je to opravdu velké zaměření na komentáře průzkumu NPS, nejen jako: „Ach máme toto procento detektivů.„A pak také miluji, jak právě vytvoříte tyto sloupy, v podstatě, jako:“ Budeme na těchto třech věcech pracovat. To jsou tři páky, které pomáhají růst úsů pro tento produkt.„Zní to správně?
Nilan Peiris (00:15:25):
To všechno dává smysl. Je zřejmé, že je to také mnohem chaotičtější.
Nilan Peiris (00:15:33):
Takže na začátku si každý myslí, že je to 20 různých věcí, a potom postupem času pomalu chápete, že to jsou tyto věci znovu a znovu. A hodně budování úspěšných podniků druhu budování přesvědčení, že to jsou věci, na kterých záleží. Takže teď bych řekl cenu, rychlost, snadné použití, zní to. Jako, ale jo, vraťte se na sedm, osm let. Ale kolem co jsme se hádali, „je to důvěra? Je to? Je to?„Snažím se objasnit, jaké jsou věci, které nám chyběly.
To by bylo užitečné vědět. Zní to jako, samozřejmě, bude to cena a rychlost, ale jaké jsou věci, na které si uvědomíte, že se na tyto průzkumy nemusíte tolik soustředit, na základě těchto průzkumů?
Nilan Peiris (00:16:09):
Ach, páni, to je opravdu těžké. Pak je tedy výzvou, jak víte, všechno je důležité.
Nilan Peiris (00:16:17):
to jo? A to věci, které používáme. Máme kbelík zvaný pohodlí. A uvnitř kbelíku se skrývá mnoho, mnoho věcí. A vlastně to můžete měřit na míře kontaktu, rychlosti konverze, cokoli, mnoha různými způsoby, a získat mnoho mírně odlišných odpovědí. Takže si myslím, že jsem se dozvěděl, že tam není. Nemám dobrou odpověď na věci, které jsme neměli-
Jak jste řekl, důvěra, což je zajímavé. Je zřejmé, že důvěřuje záleží, ale možná to zní-
Nilan Peiris (00:16:47):
. Jo, důvěra je dobrá. Pojďme si o tom promluvit. Budu s vámi mluvit prostřednictvím problému důvěry. Takže jsem narazil na problém důvěry nejtěžší v marketingu. Takže si jen představte, právě jste začali, máte společnost pro převod peněz, je to dobré, váš produkt je opravdu dobrý, je to opravdu levné. Takže vyřadíte reklamu a říká: „Přesuňte peníze s moudrou a opravdu levně,“ na to někdo klikne? ? Bude to někdo použít? Jo, lidé to použili. A pracoval jsi všechny obvyklé prvky důvěry. Ale kousek, který jsem zjistil, že to opravdu pomohlo, způsob, jakým jsem se kolem toho dostal, byl to, co lidé důvěřují, jsou jejich přátelé. .
A i když lidé přišli marketingem, bylo jim řečeno. Marketing tedy může pomoci vzpomínat a všechny druhy věcí, protože lidé říkají jejich přátelé. Později by měli případ použití, pak Google a jako: „Aha, pamatuji si, tenhle chlap to použil.„A my určitě získáme uživatele, zejména dnes, protože máme větší značku, prostřednictvím marketingu přímé. Důvěra v izolaci je však opravdu těžkým problémem vyřešit. Musíte se dostat pod kůži toho, co to znamená. Lidé si nemyslí, že moje peníze jsou v bezpečí. „Nevím, jestli je tato společnost renomovaná,“ rozložte každý z těchto problémů a systémově zjistit, jak je vyřešit. A to jsme do jisté míry udělali, ale ve skutečnosti existuje masivní zkratka, což znamená? Pak takový druh zkratky spousta opravdu tvrdých problémů s důvěrou.
Co jste zjistili, že nejvíce pomohl zvýšit důvěru v tímto způsobem? Je to jen přimět více lidí, kteří to používají, a pak se budou podělit se svými přáteli, nebo je tam něco, co jste tam udělali.
Nilan Peiris (00:18:36):
. .
Takže se k tomu vracím a rád bych si na to dostal vaše myšlenky. Jak jste tedy řekl, mnoho lidí jde na NPS a oni slyšeli lidé o tom mluvit, slyšeli lidé mluvit o doporučeních. Takže moje učení se o tom je, že musíte opravdu tvrdě pracovat, abyste získali doporučení. Takže, abych získal devět nebo 10, takže naše NPS je 70%, takže je to opravdu, opravdu vysoké. . Takže opravdu, opravdu vysoký, takže mimo stupnici vysoko.
A když spustíme trh, nebo na začátku to bylo mnohem nižší, takže 20. a 30. let. Místo toho je to v kontextu, jako jsou banky a finanční služby NPS -30. Většina lidí tedy nedoporučuje banky. Takže je to jako, pochází z nízké základny. Ale to, co jsem našel, je, když postavíte produkt, většina zakladatelů a většina týmů se zastaví, když to funguje. Jako další krok se někteří lidé zaměřují na míru konverze, jako je: „Udělám to opravdu, opravdu úhledné,“ a to je v pohodě, dostanete trochu více růstu.
Ale abyste se dostali k doporučení, vyhodíte ponožky vašich uživatelů a fráze, kterou používáme. A když jste na tom místě, abyste dělali něco, co nikdo nikdy předtím neudělal, tam to dostanete.
Takže bar je až tam nahoře. A to uvést do kontextu, to znamená přijít na to, jak okamžitě přesunout peníze. To znamená zjistit, jak snížit cenu ze šesti až na 0.35. A to proto, že existují problémy s systémovou infrastrukturou v pohybu peněz po celém světě, které někteří lidé předtím nevyřešili. A tyto problémy je prostě opravdu těžké vyřešit. .
Miluji, že stejně jako rámec je, jak to udělat. Musíme vyhodit ponožky našich uživatelů. A opět se to jen vrací k tomu, jak můžete přimět lidi, aby chtěli sdílet tento produkt, a řídit ústní slovo, odfouknout ponožky.
Chci se kopat do toho, jak jste vlastně jen zjistili, jaké jsou tyto atributy. Je zřejmé, že jste mluvili o tomto průzkumu NPS zdůrazňující věci. Jak jste se rozhodli, že to byl pohyb okamžitého peněz a některé další věci? V podstatě se to jen dívá na tyto výsledky průzkumu a vybírá věci, které se objevují nejčastěji?
Nilan Peiris (00:21:20):
Jo, mluvilo to se zákazníky a díval se na výsledky průzkumu, a pak skrze to, v mnoha různých ohledech, se cena objeví, přijde rychlost, přijde snadné použití a oni se k tomu dotknou agregát.
Myslím, že mnoho lidí, kteří poslouchají, bude stále takto jako: „Dobře, jen budeme náš produkt úžasným a bude to růst.„A v jistém smyslu, jo, v jiném smyslu to, co sdílíte, je v podstatě druh opravdu jednoduchého rámce, jak to skutečně udělat. Chcete -li tam trochu hlouběji, když vidíte, jak se ostatní lidé snaží řídit ústně, snaží se řídit viralitu, je něco, o čem si myslíte, že lidé často dělají špatně? Existují i další nesprávné kroky, které jste vzali při pokusu o řízení úst?
Nilan Peiris (00:21:59):
. Takže zejména čistý růst produktu, o čem mluvíme. Takže si dokážete představit, že budeme otevřít nový trh Indonésii a nejrychlejším způsobem, jak to udělat. Někdo jiný přišel na to, jak se přestěhovat do Indonésie. Bereme tuto infrastrukturu a zapojíme ji do moudrého,
Víš co? Můžeme to udělat, získáme několik uživatelů. Ale neroste jako hokejová hůl. Neroste to jako hokejová hůl, protože jsme zásadně nezměnili problémy v pohybu peněz na mezinárodní úrovni. Takže, dostal tuto mantru, musíte postavit 10x lepší produkt než to, co tam je. A pokud je to 10x produkt lepší, v podstatě již neexistuje. Takže pokud zapojíte něco jiného, je to druh nesprávného kroku.
Takže to pochází z velmi logického místa, jak mohu rychle získat uživatele? Při tom mohu vzít zkratku, ale to si uvědomíte, že je zbytečné úsilí. Krok se tedy stane tak těžší otázkou těchto typů otázek. Jako jaké jsou teoretické minimální náklady na přesun peněz na trh? Jaká je teoretická maximální rychlost? ? A místo toho, aby se postupně chodil, dělal skok, aby byl o něco lepší, o něco lepší, o něco lepší, nikdy se tam nemůžete dostat. Jak to trvá dva roky a skončíme tam?
. Je to něco, o čem hodně mluvím. Něco, co jsem se naučil na Airbnb, je tato myšlenka pracovat zpět z ideálu, místo toho, abychom pracovali vpřed z toho, jak to iterujeme a vylepšujeme a zlepšujeme a lepší a lepší. Je to jako, dobře, kdybychom mohli začít znovu a mohli bychom vytvořit ideální zážitek, jak by to vypadalo? A pak pracovat zpět z toho, co by bylo zapotřebí k tomu, aby se tam dostal?
Nilan Peiris (00:23:44):
A co je příkladem toho na Airbnb? Co bylo ideální, za které jste chodili, a poté postavili?
Ideální bylo, že je tu celý tento proces, kdy zakladatelé najali tohoto umělce storyboardu z Pixar, aby vytáhli ideální zážitek hostitele a hosta. Takže v kanceláři sedí tyto storyboardy. Myslím, že tu je 12 druhů. Říkají jim klíčové rámce, je to stejně jako rezervační zážitek, který je opravdu bezproblémový, přijíždí do domu a je opravdu ohromen. Chodit ven a najít věci, které musíte udělat.
Takže se to stalo v podstatě vizí společnosti, abychom vytvořili každý z těchto snímků, tyto klíčové momenty cesty pro hostování hosta co nejvíce neuvěřitelně. To byl jeden, a to se stalo v podstatě strategií po dobu několika let, je jen každá z těchto snímků úžasná.
A pak došlo k dalšímu projektu, na kterém pracovali kolem rezervace na Airbnb. Nevím, jestli si to pamatujete, pokud jste hodně použili Airbnb, ale většina Airbnb zpět v ten den byla žádána o rezervaci s hostitelem, jste jako: „Hej, můžu zůstat u vás doma?”
A ukázalo se 50% času, kdy byl host ignorován nebo odmítnut, a hostitel byl stejně jako: „Ne, ne, děkuji.„Nyní, více než 80%, pokud vím o rezervacích, jsou okamžité rezervace, kde si jen rezervujete a je to hotovo, stejně jako každé jiné místo, kde si rezervujete online. A tak to byl obrovský přechod, na kterém jsem pracoval, a to pocházelo, kdybychom dnes měli začít znovu airbnb, nebo kdyby někdo narušil Airbnb, jak by to vypadalo? A samozřejmě to bys byl jen kniha. Nesedíte kolem, doufáte, že je s vámi někdo v pohodě. Takže to vyšlo z této myšlenky stejně jako, jaká by byla ideální zážitek Airbnb?
To je neuvěřitelně inspirativní. Pokusím se sdílet pár příběhů, analogie z moudrých. Budu mluvit o dvou věcech. Pojďme nejprve mluvit o ceně. Takže je to dobrá otázka. Takže, MoneyTrans existuje už od [neslyšitelného 00:25:32]. Jak se několik lidí spojí? A vyvíjí se směrem k pohybu bilionů po celém světě a obecně maloobchodní spotřebitelé platí asi šest až 7% po celém světě, aby to udělali. Jak začíná malý tým v Evropě a zjistí, jak jej přesunout? Spustili jsme 0.5%, a nyní jsme na asi 0.35%. Co se tedy změnilo?
Jo, chtěl jsem se zeptat, jak jsi to udělal? To zní, jako by to chtěli udělat každý.
Nilan Peiris (00:26:02):
. První otázka, kterou byste se zeptali, je: „Vím, co děláte, ztrácíte peníze na každém převodu.„Je to jako,“ obzvláště to, co děláte, “ale byli jsme ziskoví pět let. A jednou z magických věcí zde bylo, že jsme vlastně ziskoví v každé transakci. Takže je to asi asi před čtyřmi nebo pěti lety, vedl jsem tento projekt k tomu, aby začal spojovat naše ceny.
Takže každý měsíc získáte účty a oni se objeví ve vašem P&L, ale každý jednotlivý účet, který jsme dostali, jsme přidělili náklady zpět zákazníkovi nebo transakci, která ji vygenerovala. A pak přidáme naši marži nahoře, a to je naše cena. A když se na to podíváte a analyzujete to, zjistíte, že 20% zákazníků generuje 80% nákladů. A to, co děláte, je, že těch 20%, dáte jim navýšení, protože by měli pokrýt své náklady a vy se usunete cenu všem ostatním. A pak tým opravdu tvrdě pracuje na snižování těchto nákladů a pak se přesunete do jiného segmentu na trhu, jak se cenové náklady snižují. ?
to jo. V zásadě účtují těžší uživateli více, aby čelili méně častým uživatelům. A v podstatě to řídí ústně.
Nilan Peiris (00:27:22):
Úplně, ale je to na této úrovni, pokud se australský zákazník vyzývá: „Kde je můj převod?„Tato cena tohoto hovoru se přidělí zpět na trasu AUD/GBP. Pokud brazilské podnikání potřebuje, aby bylo možné ověřit 20 dokumentů, než jim můžeme poskytnout účet, náklady na ověření kontroly těchto zákazníků se tam vrací, takže na velmi atomové úrovni se začne odehrávat. Takže jo, jak jste řekl, dražší zákazníci nakonec platí to, co stojí.
A zní to jako dražší trhy.
Nilan Peiris (00:27:55):
. Ale pojďme se k tomu dostat. ? Pokud se tedy podíváte na naše P&L, na úrovni transakcí jsou jen tři náklady. Máte náklady na lidi, máte náklady na riziko, realizované riziko a pak máte partnerské poplatky.
A tak pokud máte tuto misi přesunout peníze na světě za téměř nic nebo nulu, co nejblíže k nule, musíte investovat tolik svého cashflow do inženýrství, abyste se pokusili vytvořit tyto tři problémy. . Jak tedy opravdu změníte zážitek na každém z nich?
Pokrývám s tebou pár. Pojďme tedy udělat první riziko. Máme dvě rizika. Máme riziko FX, přišli jste moudrý, že vidíte svou sazbu, a pak nám můžete peníze poslat o něco později. Pokud se pohybujete milionem dolarů, nemůžete to obvykle okamžitě přesunout. Může vám to trvat dva až tři dny, než se přesunete. Sazba je uzamčená, mohla by se proti nám pohnout, ztratili bychom nějaké peníze.
. .
Náklady lidí jsou tedy náš tým zákaznických služeb, operační týmy. . Pokud jsou produkty jasné, najmete tedy zákaznickou podporu, najmete spoustu lidí v kanceláři. . Ročně se nám podaří o 20% zlepšení, jak to děláme. Ale vraťte se ke své otázce, jak to změníte? Jak děláte 10x lepší zážitek?
Budu s vámi sdílet příběh ze Singapuru. Je to docela zábavné. . Měli jsme na čekací listině 20 000 lidí a řekli: „Moudrý, prosím, přijďte do Singapuru.„A šli jsme tam, zeptali jsme se pravidelného:„ Hej, můžeš nám dát licenci?.”
Z očí do očí. A to se stane, to je. Pamatujte, že jsou to banky, které lidé používají. . Jsme jako: „Nemusíte to dělat v Austrálii, ve Velké Británii, v jiných zemích po celém světě.„Jsou jako,“ v Singapuru, pro vaši licenci to musíte udělat.„Takže jsme vlastně poslali malý tým do Singapuru a otevřeli jsme kancelář prostřednictvím [neslyšitelného 00:30:43] a zákazníků a zákazníkům. Prošli jste tímto opravdu úhledným tokem, a pak jste byli pozváni, abyste se podívali na tým.
Nilan Peiris (00:30:50):
.
Nilan Peiris (00:30:57):
Ale kouzlem bylo, že jsme dostali zákazníky, aby si na nás nestěžovali, ale stěžovali si vládu. . .
A tomu říkám 10x lepší zkušenost než kdokoli jiný na trhu, a to vedlo k obhajobě a ústům zezadu. A ta smyčka přimět vaše zákazníky na pomoc byla také jedním z poznatků o ústech.
Byl zapojen tým produktů? Byli jste do toho zapojeni na zemi? Nebo to bylo jako [neslyšitelné 00:31:40]?
Jo, jo. Obecně, když jdeme [neslyšitelné 00:31:43], provozujeme mezifunkční týmy, ale toto je ověřovací tým. . .
Zábavný kousek je tedy důvod, proč by zákazníci pomohli společnosti? A to je jedno z dalších poznatků o ústech. Způsob, jakým o tom přemýšlím, je, že existují racionální důvody, proč lidé doporučují, které jsme zakryli. Ale jsou tu i ty emocionální. Měkčí lidé by nazvali značkou. .
. . .
Z tohoto e -mailu jsme dostali více nových zákazníků než jakýkoli jiný druh marketingu. . . Nemělo to volání k akci, nemělo to tlačítko, aby se zaregistrovalo, nemělo v něm nic, ale lidé to právě předali a říkali: „Měli byste se podívat na moudré.”
A není to celá zákaznická základna, ale byla zde část zákaznické základny, kterou to rezonovalo. A myslím, že je to pravost, ve které mohli vidět, že jsme se skutečně snažili. Pokoušet se snížit ceny bylo schéma, které nám pomohlo růst rychleji, což je druh toho, kde to začalo, bylo to skutečně opravdu proto, že zakladatelé byli opravdu naštvaní, kolik to stojí za peníze.
. A mohli vidět, že celou společnost protéká, protože jsme dostali. Když se podíváte na moudré, jsme plné lidí na vízech a přistěhovalcích a lidech, kteří pracovali a žili po celém světě a bojovali s tímto problémem a jsou nadšeni tím, že jej vyřešíte. A tak nám chtěli pomoci vyřešit. Takže druhá část tohoto motoru ústně je pro nás, podařilo se nám přimět tuto misijní věc, aby fungovala.
Takže nějakým způsobem emocionálně spojíme naši příčinu, a pak vidím jít, udělat krok zpět, dostat 10x lepší cenu je prostřednictvím našich zákazníků, kteří nám pomáhají dělat to, což nás přiměje ještě levnější, což pak přináší více zákazníků, což pak vytvoří tento setrvačník to se točí kolem.
Jaký setrvačník jste postavili. . . Vlastně jsem takový rámec na tomto produktu, o kterém jsem mluvil o okamžité rezervaci.
. A pak tomu říkám vnímání, jaké jsou jejich obavy z okamživého knihy hostů? A je tu spousta práce, která je jen přesvědčí, myslíte si, že dostanete všechny tyto hosty, kteří jsou opravdu děsiví nebo cokoli, ale ve skutečnosti se to nikdy nestane. .
Takže si myslím, že je to opravdu skvělý rámec, když se snažíte přimět lidi, aby něco adoptovali, přemýšlejte o tom, co vlastně potřebují? A jak je přesvědčíte o věcech, které jsou právě v jejich hlavě? A zní to jako vítězství, které tam bylo druh tohoto sdílení vaší mise a vašich hodnot jako podnikání.
Nilan Peiris (00:35:05):
Jo, prostě to zní, opět velmi tweedy, správně? Tweedy, stejně jako zní velmi firemní, zní, jako by to nikdy nebude fungovat, ale myslím, že je to také. . Lidé jsou nadšeni tím, že tato zkušenost pracuje pro obě strany trhu. Je to trochu jasné. Takže jsem trochu o krok zpět, osobně velmi vášnivý růstem vedeným zákazníkem a jak se to mění v hodnotu akcionářů.
Takže, když udělejte krok zpět, kde každá firma, ve které jsem kdy pracoval, má vždy tyto dva seznamy, seznam věcí, které můžete udělat pro vaše zákazníky, a pak má seznam věcí, které musíte udělat pro vydělávání peněz. A obecně děláte vše, co potřebujete, abyste vydělali peníze, a děláte dvě věci se seznamem zákazníků a jdete, “.. .
To je opravdu zajímavé. . Ve skutečnosti se to stane spíš s mnoha podobnými: „Pojďme postavit úžasné produkty a nezaměřujeme se na experimenty tolik.„Takže je to opravdu zajímavé, že prioritizace v podstatě pocházela z Wise,“ co nám lidé říkají?„Myslím, že se vlastně zeptám, jak jsi věděl, jaký by to mělo dopad na zákazníky? Jak jste se rozhodli? ? Je to, „musíme snížit náklady, a tak jen budeme upřednostňovat věci, které nejvíce sníží ceny?
? Pokusme se rozebrat rozdělený test na cenu. . Představte si, že upustíme náklady. Otázkou je, že upustíme cenu? Předáváme to vše na zákazníky? A něco z toho necháme? .
To je tedy docela těžké to udělat. . A prostřednictvím tohoto přírůstkového rozdělení testu budete trvat dlouho, než tam půjdete, ale v určitém okamžiku jdete, „vlastně mám dost přesvědčení.„Takže v jádru moudrých je jedna strategická sázka. To je, pokud máme nejnižší nákladnou platformu a je to opravdu rychlé a opravdu vysoce kvalitní, světový objem na nás přepne. A jen okrajově se tam dostat krok za krokem a pokusit se sledovat přírůstkový návrat je ve skutečnosti pomalejší. A je tu bod, který přichází, že jdete, „cítím se opravdu pohodlně investovat do ceny. Cítím se pohodlně investovat do rychlosti, protože vím, že se to vrátí, a ne nutně tento měsíc, ale nakonec to bude a musím dosáhnout zisků na všech třech páčkách, abych se tam dostal.?
Jo, absolutně. Takže v podstatě, v této práci, místo všeho, co jste udělali ke snížení ceny, nebyl experiment vidět: „Jaký dopad to má na růst nebo příjmy?.„A to je v podstatě cíle, jak si myslím, byly právě sníženy cenu o nějakou částku, najít způsob, jak to udělat mnohem levnější, řekněme, čtvrt nebo rok.
Jo, to je ono. . A toto přesvědčení je jádro. To se vztahuje na náš přístup k managementu produktů na UX. .„Tento experiment vedl přístup k řízení produktů, kde na zeď hodíte spoustu věcí, a pak to trochu uvidíte, co se drží, a obecně to neobhajujeme. . . Některé z technik, o kterých jsme mluvili, a postavit je.
. Měl jsem produktového manažera, který se připojil k našemu týmu odkazujícího přítele, tým virového růstu a pozval tým, a po čtvrtině jsem řekl: „Takže co se chystáte stavět?„A je rád,“ všechno otestuji. Budu testovat vstupní stránku, budu otestovat předmět, budu testovat program, takže ještě nevím, dokud neprojedu všemi testy, pak se vrátím a řeknu vám, co budu stavět.”
. Dám vám tři týdny a vy si vyberete jednu věc, kterou se změní, ale půjdete si promluvit s lidmi a získat kvantitativní poznatky a vybudovat svůj vlastní střevo, na čem záleží, a pak spusťte a odešlete, vyzkoušejte to a zjistěte, zda to funguje.„Ale tato věc, která vytváří přesvědčení o tom, na čem záleží, a sleduji, jak to týmy pomalu vytvářejí, a potřebujete data, abyste se ujistili, že se nestane hubris, správně? To vám umožní provádět mnohem větší změny, než jen experimentovat pryč, a nutí vás to objasnit, co je vlastně problém vyřešit zde, a jak to opravdu vyřeším, opravdu dobře, opravdu dobře? ? Je to trochu provokativní. Někteří lidé jsou v přístupu odborného LED docela silní.
. . Takže se nebudu hádat.
. Ano, 35% čistá návratnost spolu s 16 dalšími východy, včetně 10 a 17% čistých výnosů. Současné umění za posledních 27 let překonal S&P 500 o 136%. Citibank a Deloitte uvedli, že současné umění vystupovalo jako živý plot a ocenění je téměř zcela nekorelované na jiné finanční trhy. Dokonce i generální ředitel společnosti BlackRock, Larry Fink, řekl, že je to jeden z největších obchodů bohatství na mezinárodní úrovni. Nikdy však neexistoval způsob, jak do něj investovat prakticky bez utrácení milionů. Nyní však Masterworks umožňuje téměř každému investovat do děl umělců jako Banksy, Basquiat a Monet.
. Ale získáte zvláštní přístup a můžete skočit na čekací listinu v Masterworks.. Stejně jako u každé investice, minulý výkon neznamená budoucí výkon. . .. .Art/Lenny.
Takže, to, co v podstatě slyším, experimentální kultura Wise je místo toho, aby jen běžela, vyzkoušela vše, na co přemýšlíte, vyhodíte spoustu nápadů a uvidíte, jak jdou, je to víc, „Rozhodneme se, že věříme, že věříme V této myšlence a pojďme tam větší a spustíme experiment. Možná ne.„Je to zhruba to, jak si o tom myslíš?
Jo, jo, jo, jo. A je to něco, co jste viděli v praxi jinde?
Je zajímavé, kolik paralel je pro Airbnb, protože to je to, co Airbnb dělá teď. Nedávno došlo k posunu, kde namísto všeho je velmi řízen datový experiment, je to prostě jako: „Pojďme postavit opravdu skvělé produkty, na které jsou zakladatelé opravdu nadšeni, a že popravci slyší od lidí. Pojďme jen stavět věci, které jsou úžasné a spusťte je, a věříme, že věci porostou..
Jo, výzvou je to proto, že se to stává touto rizikovou věcí, kde je to, dobře, je to názor někoho, takže si myslím, že je to X, správně? A každý si myslí, že je to druh typu Steve Jobs.
to jo. To je správně.
. Takže je to méně produktových manažerů nebo já říkat: „Ahoj kluci, myslím, že je to x..
.. Pravděpodobně hlavní nevýhodou, že netestujete všechno, je, že na cestě možná bolí věci, a možná to nevíte.
Nilan Peiris (00:43:42):
Myslím, jo, takže určitě ano. . . Z pohledu velikosti vzorku chcete udělat beta a porozumět negativnímu dopadu. Je to skupina pro držení, která je menší, než test, aby získal význam. ? to jo.
A v tomto směru je další výhodou experimentování znát dopad. A tak členové týmu mohou pochopit: „Tady je to, co jsem udělal tento čtvrtletí, letos.?
Nilan Peiris (00:44:21):
. . ? Takže každou čtvrtinu, každý tým, co. [neslyšitelné 00:44:29] nebo se Kristo zeptá: „Co jste odeslali?? Jaký byl dopad na objem?. A máme analytické týmy, které na to mohou odpovědět buď s analýzou před post-post, všechny druhy technik, nebo všemi prostřednictvím rozdělených testů. Obecně to máme, debata je tam, kde nás analýza zpomaluje a my bychom se nerozhodli zezadu analýzy.
. A tak existovaly způsoby, jak si na to možná můžete přečíst, což není tak silné jako rozdělený test, který bychom v těchto věcech použili. Je to víc jen nějaké získávání. Můžete pochopit, že lidé se obávají, když provádíte rozdělení testů, které zpomalují uvolnění něčeho, ale abyste získali dopad, pokud víte, že to nebudete vrátit zpět, pak byste měli jen to zavádět a Pokuste se snížit potřebu této validace.
. . A pak přemýšlíte o všech těchto aplikacích sociálních spotřebitelů, většinou rostou prostřednictvím lidí, kteří se sdílejí se svými přáteli, a mnoho z nich pochází jen z intuice zakladatele, jaký skvělý produkt bude. Myslím na Snapchat a nedávné mobilní sociální aplikace. A tak si myslím, že tam možná něco existuje jako zakladatel, důvěřujete vašemu střevu častěji. . Musíte delegovat a pak musíte věřit lidem ve svém týmu, aby dělali správná rozhodnutí. Myslím, že je tam něco, o čem jste se dozvěděli jen o důvěře v týmy jednotlivých produktů, aby se rozhodla, že nemůžete jistě vědět, jsou pozitivní nebo negativní bez provádění experimentů?
Nilan Peiris (00:46:23):
. . Určitě máme věci, kde tým dělá něco, kde Kristo nebo já řekne: „To je prostě šílené. Neexistuje způsob, jak to používat.„A pak máme kulturu, kde jsou lidé povzbuzováni k tomu, aby tyto věci dělali, pokud tomu věří.
Existuje příklad toho?
Nilan Peiris (00:46:49):
Jo, pár. Takže ten [neslyšitelný 00:46:52], o kterém moje hlava SEO vždy mluví, je měnový převodník. Moudrá domovská stránka je tedy docela dobrý měnový převodník. Má tam slušný. Na měnovém převaděči je spousta provozu. Pokud tedy kliknete na Wise Link, nyní je to trochu skryté při odeslání, je to tam. To je parádní. Převodník měn.
Ach, vidím to tam na dně. .
. A tak, měli bychom postavit měnovou přeměnu? Měli bychom se pokusit zachytit tento provoz? Je efektivnější pokusit se tam tlačit vlastní produkt? A můžete pochopit, proč to byl Kristo, vlastně ne já, to bylo jako: „To je šílený nápad.. Myslím, že máme tam aplikaci měnového převodníku. Myslím, že máme tam [neslyšitelné 00:47:51] a jo, lidé skrz to objevují moudré, jako příklad provozu mimo téma, ale to je dobrý příklad jedné z těch věcí, kde jo, zakladatel řekl: „Ne,“ nebo, „to je„ špatný nápad “, a my jsme to tak trochu šli a udělali jsme to stejně.
. . . Jedním z nich je, připomíná mi Amazon, kde si Jeff Bezos uvědomil. . A myslím, že existuje něco jiného. A vypadá to, jako byste našli stejnou věc. ? A udělejme ty, co je co nejvíce neuvěřitelnější, a ve vašich očích je udělejte 10krát lepší než to, co tam má kdokoli jiný.
Nilan Peiris (00:48:40):
Jo, úplně. Jeden příklad podnikání je relevantní a hodně ho používáme, když mluvíme s investory na trhu, [neslyšitelná 00:48:49] veřejnost pomáhá ověřit tento nízký náklad, snižující se příběh o ceně. . Začali jsme tedy s převody, ale museli jsme zodpovídat, a pak jsme se museli podnikat. To, co se změnilo, jsme si uvědomili s účtem, pokud se prostě musíte přesunout 10 $, nebudete si stáhnout aplikaci a udělat to. Pokud to uděláte jednou, uděláte to jen ve své bance. A tak to byl trochu nahlédnutí za budováním moudrého účtu a my jsme se na ně soustředili, je tu skutečný problém s mezinárodním bankovnictví.
. Takže pokud jste firma, řekněme,. .. Nevíš, co to je. To, co byste rádi udělali, je fakturovat je v AUD a získat aud na svém bankovním účtu. Možná budete mít i lidi, kteří potřebují platit v AUD, takže musíte zavolat, abyste je tam udrželi. .
Nilan Peiris (00:50:07):
Takže s Wise, můžete získat číslo australského bankovního účtu se třemi kliknutími. . A to je vrah pro podniky, které dostávají peníze na mezinárodní úrovni. A pak další velký skok, který jsme udělali, a pro spotřebitele, takže existuje spousta lidí, pokud je všechny vaše bankovnictví v USA, pravděpodobně byste neměli používat moudré, ale pokud jste někdo, kdo hodně používá jinou měnu, Pak byste nás pravděpodobně měli použít jako svou primární banku.
Například někteří lidé, kteří žijí v jedné zemi a dostanou zaplaceno v jiné měně, a to je. . A zjistili jsme s tím, dostali jsme se. Když jsme spustili účet na trzích, byl to asi o 20 až 30% více objemu, přeshraniční objem přicházející z tohoto trhu. Jen dobrý příklad toho, jak, i když to není cena, ne rychlost, můžete tvrdit. To dává smysl, Lenny?
Absolutně. A to všechno se jen vrací z toho, co by bylo teoretickou ideální situací pro lidi, kteří přenášejí peníze, řekněme z Austrálie. A to, co slyším, je jen najít všechny malé tření, které se dostanou do cesty. V tomto případě jste jako: „Dobře, vytvoříme vám australský bankovní účet a ani se o to neděláte starosti.”
Nilan Peiris (00:51:25):
Jo, to je přesně to. .. .„A my úmyslně nemáme bankovní licenci. Musíte přijít na to, jak to vyřešíme? Nyní dáváme peníze zákazníkům do vládních dluhopisů, amerických dluhopisů a když platíte svou kartou, dynamicky prodává tyto dluhopisy. A tak vám dáváme úrokovou sazbu, v kruhovém objezdu 5%, vzhledem k tomu, kde jsou sazby dluhopisů.
Jo, úrokové sazby jsou poměrně vysoké, pro lepší nebo horší. Trochu oddálit, pro lidi, kteří začínají. . . Chystám se zjistit tyto sloupy, které řídí ústně. Budu přemýšlet o tom, jak věci vylepšit 10krát.„Jen široce, pro někoho, kdo se k tomu začíná přistupovat, co byste jim řekli? Jak by se k tomu měli přiblížit? ?
Nilan Peiris (00:52:30):
Myslím, že se to jen vrací k rozhovoru se zákazníky a to je otázka, ke které jsme se stále vraceli. Co by to bylo potřeba k tomu, aby se to zlepšilo 10x? A pak si ve své hlavě vyčistíte, co by to trvalo, a pak je to obvykle to, na co se všichni dívali a pomysleli si, je to věc, která je nemožná. Ještě jeden příklad je na straně partnera. Takže namísto toho, abyste našli levnější banku pro bankovního partnera, si myslíte, že nejlevnější bankovní partner je centrální banka. A představte si, že jste startup. Jak sakra dostanete bankovní účet v centrální bance?
Ale tento druh myšlení a my nyní máme bankovní účet v Bank of England, National Bank of Singapore, Bank of Australia. A každá z nich byla stejně těžká jako získání této osobní ověřovací věci v Singapuru. Trvalo to roky lobování a všech druhů věcí, aby se to stalo. . To je to, co vám umožňuje vytvořit 10x lepší produkt. . ? A jakmile jste si jistí, jak jste řekl, jak to mohu vyřešit úplně a co je to nejlepší, co by to mohlo být? A pak tvrdý kousek je přijít na to, jak to přesunout.
Mnoho z těchto věcí, o kterých mluvíte, je prostě, zní to, jako by byly buď nemožné, jako by toho dosáhl, nebo opravdu, opravdu tvrdě. . Nebudeme schopni vytvořit australský bankovní účet pro všechny.„Co je to o vaší kultuře nebo se k těmto problémům myslíte, že je to pro moudré, že je to jako:„ Ne, strávíme to tři roky, protože je to tak důležité?”
Nilan Peiris (00:54:16):
. Jedním z nich je tedy, určitě zakladatelé mají tuto filozofii, že pokud neděláte něco tvrdého a nového, je to druh ztráty času. Takže si myslím, že to také prochází kulturou. Takže, je to docela hrubé probuzení, když se lidé připojí k moudrému, protože jsou jako: „Dobře, přijdu a jen si hraji s několika věcmi..
A to je docela těžké vytvořit vzduchový kryt. Dokážete si představit jako tehdy v prvních dnech a měsících, kdy byl růst pomalý, a lidé zapnuli peníze v marketingu a snažíte se soustředit a zapojit se do těchto tvrdých věcí, je také docela těžké získat také Management Cover, aby to týmy neustále dělaly. A pak je také těžké se objevit do práce a opravdu udržet. Dokážete si představit, že jste v Singapuru, ověřit zákazníky tváří v tvář: „Tohle nikam nevede, tohle nikam nevede, tohle nikam nevede.„A pak se to najednou změní. To je tedy to, co se velmi cítí jako moudrý. A snažíme se to poznat a vytvořit kulturu, která to umožňuje.
. . ?”
Skvělý. Druhý druh metafory, který se válí kolem mé hlavy, je něco, o čem Seth Godin mluví. . A pokud přemýšlíte o slově pozoruhodné, je to něco, co stojí za to poznamenat, což je v podstatě slovo ústně.
Nilan Peiris (00:55:49):
A tak to je jeho druh mise a jeho, já nevím, rada lidem staví něco pozoruhodného, o čem lidé budou chtít poznamenat. . A to je vlastně dobrý segue, kam jsem chtěl jít, což je kolem toho, jak strukturujete svůj tým a jak motivujete tým, organizujete týmy, abyste dosáhli všech těchto druhů věcí. Takže, možná jen široce, existuje něco jedinečného pro to, jak si myslíte o pracovní struktuře, pobídkách, cílech, podobných věcech, aby se dosáhlo těchto opravdu těžkých věcí?
Nilan Peiris (00:56:17):
Jsou na tom dva jedinečné čočky. Jeden je v makrostruktuře a jeden je v mikrostruktuře. Takže na makro úrovni, pokud se podíváte na skutečně mezinárodní banky, ve skutečnosti neexistují. Nejsem si jistý, zda jste se pohybovali mezi zeměmi, ale řekněte, že otevřete bankovní účet s Citibank v USA a pak jdete do Citibank ve Velké Británii, váš účet Citibank ve Velké Británii neexistuje. Musíte jít do Citibank ve Velké Británii a otevřít si účet Citibank. A ve skutečnosti se ukáže, s některými z těchto bank, přesunout peníze mezi vaše bankovní účty je mezinárodním převodem. Je to bláznivé.
. . Citibank v USA má vztahy, řekněme, s Federální rezervní rezervou, et Cetera.
Další konec spektra máte něco jako paypal. Takže je to technologická společnost, má jediný globální technický zásobník. V Austrálii neběží další verzi PayPal než v USA, ale nemá hluboké spojení. Nemá pět účtů centrální banky, nic z toho nemá. A rád bych si myslel uprostřed, máš moudrý, kde máme jediný globální technický zásobník a máme hlubokou místní infrastrukturu.
Nyní, z technologického hlediska, prostě udělejte krok zpět a promyslete se. To je vlastně netriviální přijít na to, jak navrhnout. Pojďme tedy vzít něco jako na palubu. Máme tedy globální produktové týmy, jednu část produktových týmů s názvem Global Product Teams. Máme tedy jediný tok na palubě, který vám poskytne moudrý účet, a je to stejný kód, který běží, ať už jste v Brazílii, New Yorku nebo v Austrálii.
. Takže je tu spousta. Získáte spoustu věcí, které byste prostě neměli dělat, pokud jde o to, aby lidé tak dostali [neslyšitelné 00:58:31] lidé, kteří by neměli získat přístup k účtům. A pak můžete zkontrolovat, co lidé nepoužívají, a různé jurisdikce mají zcela odlišné požadavky. Příklad je Japonsko, musíte vyfotit tuto přední část ID, zadní část ID a stranu vašeho ID. Je to jediná země na světě, kterou musíte udělat.
Nilan Peiris (00:58:48):
A představte si, že jste produktovým manažerem pro palubu a někdo vám řekne: „Navrhněte tok na palubě, abyste někomu dali banku. „Jen si představte shromažďování všech požadavků z každé země na světě, protože existuje velmi malá podobnost. . Je to velmi, velmi, velmi odlišné.
Trvalo by to navždy pokusit se to získat, a pak to normalizovat do hlavního modelu a pokusit se přijít na to, jak budete strukturovat data kolem toho. Takže to se pak stává jako, jaká je organizační struktura, která nám umožňuje zjistit, jak model domény, řekněme tomu tak, aby pro palubní tok měl vypadat. A skončíte s globálním produktovým týmem, který vlastní celkovou KPI kolem konverzní rychlosti, et Cetera. A máte místní regionální týmy, které vlastní míru konverze, a náklady na KYC pro svůj trh a přispívají k globální základně produktu kódu produktu.
Máme tedy slabé vlastnictví produktů, kde může kdokoli provést změnu kódu a vydávat žádosti, a tito kluci vlastní vizi ve středu. Ale jediný způsob, jak se může vyvinout vize, je získat zpětnou vazbu od těchto chlapů na trhu, protože neustále tlačí věci vpřed. A díky tomuto procesu se začnou objevovat artefakty, kde jsou jiné trhy jako Japonsko, a tak to začnete rozkládat a vytváříte pro něj podtypy a odtamtud se pomalu objevuje model.
A tak s touto strukturou je věc, kterou je třeba optimalizovat. Tento problém, který má každé globální podnikání, je, jak přimět tuto spolupráci k práci mezi místním a globálním? Ale na rozdíl od všech jiných podniků, většina podniků to řeší pravděpodobně, jak víte, máte obvykle USA a pak máte mezinárodní. A International je obvykle rázná stránka, kde se všichni tvrdí, že si svou věc upřednostňují, správně?
Nilan Peiris (01:00:30):
Zatímco zde, jste trochu necháváte místní týmy se zavázat přímo k kódové základně, a pak tento globální tým dostal tuto výzvu, jak to udělat, a my v průběhu času vytváříme dílčí týmy kolem částí regionalizace struktury, kolem různých objekty, jak se objevují. Ale to je obecně řečeno, první problém, globální problém. A další kousek s námi je, že je to pro nás docela jedinečné, protože většina fintech je obvykle na jednom trhu. Stejně jako vezmete Robina Hooda, bylo to v USA, přišel do Velké Británie, vrátili se do USA. Berete Monzo, pouze ve Velké Británii, N26 pouze v Evropě, v Austrálii, Číně a USA. . A druhá složitost, kterou máme, je, že máme všechny tyto trhy, ve kterých musíme být, protože jsme ve výchozím nastavení mezinárodní. Takže hodně našeho myšlení je, kde to bereme, proměňte to v konkurenční výhodu a která zákaznická základna to opravdu potřebuje? Co je to, co nás přiblíží k tomuto poloze na mezinárodním účtu.
Prostě se to jen znovu a znovu a znovu a znovu, dělá tvrdou věc, srazí ponožky lidí a vypadá to, jako by to byl vzorec pro moudré.
Myslím, že jo, ty jsi to víceméně dostal. Takže to je jeden kousek na struktuře. Takže tato globální místní věc a druhá byla trochu více cesta. Takže když jsme začali brzy, běželi jsme v autonomních nezávislých týmech, všechny se zaměřily na KPI a tyto KPI se stočily, aby to bylo levnější, zrychleno, usnadňují použití. Dokážete si představit jako strom KPI a týmy kolem kousků jejich KPI a každou čtvrtinu mluví o tom, jak pohybují své KPI, et Cetera, a tento druh fungoval. . To fungovalo, dokud jsme se nedostali do 30 týmů, a pak to od toho odpoledne uděláte, až to uděláte za dva dny a je to stejně jako Whoa.
Začali jsme tedy směřovat k modelu Spotify, kde seskupeme týmy do čet a do kmenů. Dnes si myslím, že autonomie je na úrovni skupiny. Takže jednotky jsou kolem produktů. Takže budeme mít skupinu Wise Account Squad, Business Squad, Wise Platform, náš podnikový produktový tým, budete mít četu North AM, která se stará o severoamerický produkt, a Lat Am Squad, et Cetera. A pak Finanční zločin, et Cetera.
A uvnitř těch skupin máte týmy a četa. Představte si, že jste režisérem pro moudrý účet, ale nemáte vizi účtu. Musíš říct, kam to jde. Musíte udržovat své týmy na dobré cestě. Týmy nejsou pryč, co chtějí. Musí být na dobré cestě proti celkové vizi a jste zodpovědní za výsledky tohoto týmu. A jednotky jsou v kmenech, kmen poskytuje celkové vedení a mírnou, lehkou dotykovou strategii na jednotkách. A to je víceméně naše struktura a jak jsme se k ní vyvinuli.
Existuje něco jiného podél konceptu ústně, o kterém si myslíte, že by bylo užitečné pro lidi, aby se mohli podělit? Buď o tom, jak o tom přemýšlíte, struktura týmu, cokoli jiného?
Nilan Peiris (01:03:34):
Je tu jeden malý kousek, který sdílím, který byl kolem marketingu a doporučení. To pro mě bylo velmi zajímavé. Takže jsme to provozovali, stejně jako Airbnb, již jsme provozovali program doporučení 12 let a po 12 letech jste stejně všechno testovali. A jak jsem řekl, do této chvíle jste doslova testovali všechno. Když tedy někdo přijde s něčím, co má 300% nárůst, jste jako: „Whoa, to je super zajímavé. Co se právě stalo?”
Páni, jsem z toho nadšený.
Nilan Peiris (01:04:05):
A jo, sdílím tohle, protože je to zajímavé. Takže provozujeme mnoho variant doporučení přítele, kde získáte různé druhy výhod. Vyzkoušeli jsme čokoládu, vyzkoušeli jsme peníze, vyzkoušeli jsme 200 $, 500 $, 10 $, dostanete nějaké, dostanu nějaké peníze, všechny druhy věcí. Víceméně směřuje k třem za 100 $, obecně je to sladké místo. Každopádně je to docela kreativní PM. A znovu mluvil se zákazníky a spatřil tuto věc, což je docela v pohodě, což je, když provedete převod s moudrým, na konci dostanete tento e -mail, e -mail říká: „Dobrá práce.„Pak to říká:“ Vaše peníze jsou tam na účtu druhé osoby a vy jste ušetřili 10 $ za tento převod.„A on dostal tento pohled, což bylo docela úžasné, uvědomil si, že lidé věří, že ušetřili peníze, ale nevěřili tomuto číslu. A pak si pomyslel, co by bylo potřeba, aby je přimělo k tomu, aby věřili tomuto číslu?
To se zdá být správné.
Nilan Peiris (01:05:07):
A tak byl zábavným přístupem. Pak tam seděli on a designér a načrtali si alternativní e -mail a šli dolů do kavárny dole, a oni to lidem ukázali a oni řekli. Jen se jich zeptali, co si myslí, a oni to neustále iterovali, dokud se nedostali do grafu. A tento graf je takový. Když projdete věcí převodu peněz, objeví se místy za tlačítkem porovnat. A tento graf ukazuje s vaší bankou, když posíláte, kolik je v sazbě skryté jako. To je to, kolik posíláte, to je, kolik berou sazbu za poplatek, a to je, kolik můžete vidět za poplatek, protože poplatky jsou skryty sazbami s bankami. A pak je to s moudrým.
A tento graf iterují do té míry, že se lidé dívali jako: „Ach můj bože, už nikdy nepoužívám svou banku. Tohle číslo. To je šílené.„A pak dali tento graf na stránku úspěchu, když jste provedli přenos. Řekl: „Uložil jsi to.„A vložte tam tlačítko sdílení a pozvěte tlačítko svých přátel, a to je to, co to opravdu řídilo. . . Nyní tedy máme na po celém světě přemýšlet o 70 bankovních účtech. Takže si myslím, že tři nejlepší účty, banky na světě, kde se přihlašujeme každý den, a pak zaznamenáme cenu a nabídku pro spoustu různých tras do souboru. Dokážete si představit, jak je těžké. Myslím, že osobně mám asi 17 z nich stále ve svém jménu, že jsem se otevřel po celém světě, abych pomohl týmu jít. Ale to je druh jednoho z největších růstu úst nebo doporučení. Dostal jsem se k této srovnávací věci, vyrobené v našem marketingu, vyrobené na naší domovské stránce, prostě jsem šel všude nahoru z tohoto vhledu.
A řekl jsi, že to jako 3x’d sazba sdílení?
Jo, to 3x’d sazba sdílení. Po dokončení přenosu jsme tedy vždy měli tlačítko sdílení. Ale vložením tam s tímto grafem a tento druh mě to přiměl, jsem zvědavý na váš pohled na tuto definici marketingu produktu, kde zákazníci používají produkt, a myslí si, že tuto hodnotu dostali, ale kdy Ve skutečnosti znají hodnotu, kterou dostanou. .
Takže když dostanete okamžitý převod, je tu jako tato wizzy animace na konci a vy víte, že peníze jsou na účtu druhé osoby, připravené utratit. A znovu vidíte tento velký skok v míře doporučení, když se to stane, ale lidé musí vědět, že se to stalo. A uzavření této delty mezi tím, co jste udělali, a tím, co je vnímáno, je to, čemu říkám marketing produktů v rámci produktu. A to sama o sobě je disciplína, naučil jsem se.
To je úžasný vhled. Vrátí se zpět k tomuto rámci, o kterém jsme mluvili o realitě a vnímání, flipním způsobem, místo aby přiměli lidi, aby něco přijali, je to ocenit práci, kterou jste udělali, aby bylo pozoruhodné, aby bylo pochopení toho, jak pozoruhodné je skutečně.
Nilan Peiris (01:07:56):
. A to je něco, o čem se neustále učím, jak jdeme, také.
. .
Nilan Peiris (01:08:12):
Díky, Lenny. Takže méně charitativní organizace, v podstatě vyšla z andělských investování, je pravděpodobně způsob, jak to říct. Investuji tedy do startupů, obvykle fintech, zakladatelů vedených misími, slovem typu úst, všechno, o kterých jsme mluvili, o kterých jsem vášnivý. . A pak jsem si v průběhu času uvědomil, co jsem nejvíce vášnivý, jsou selhání trhu. Obecně tedy zjistím, že neviditelná ruka znamená, že většina lidských potřeb je naplněna trhem, ale existuje několik věcí, které ne, a existuje několik vzrušujících startupů, které v tomto prostoru pracují opravdu tvrdě. Pár je paprsek ve Velké Británii a pracuje na bezdomovectví, afinitě a Neobank v Ghaně. A tak je tento typ věci nejvíce vášnivý. Pokud tedy někdo z vašich posluchačů vědí, že někdo dělá něco takového, snaží se vyřešit tyto druhy tvrdých problémů, rozhodně se natáhněte, vždy se snaží mluvit.
Skvělý. A odkazujeme na ty dva, které jste zmínili v pořadových poznámkách, jen pro případ, že by je lidé chtěli zkontrolovat. S tím jsme dosáhli našeho velmi vzrušujícího kola Lightning. ?
Nilan Peiris (01:09:22):
Pojďme na to. Jaké jsou dvě nebo tři knihy, které jste nejvíce doporučili ostatním lidem?
Nilan Peiris (01:09:29):
Dva, jeden je na druhých koncích spektra. Takže jeden je. . . Nečetl jsem. Literatura faktu je příliš podobná práce. A tak se obecně musím přečíst, než půjdu spát, abych dekomprimoval svůj mozek. . .
Jak říkáte, umělec je dobrý umělci, pokud to je. Dělá s někým dobrou podobu, ale představte si, že někoho vytvoříte se slovy a ten člověk se cítí skutečný, takže mají nějaký vhled do lidského stavu. A co je úžasné, je, když se dozvíte něco o tom, co to znamená být člověkem ze čtení toho. Takže na tomto konci stupnice, Dostoevského, zločinu a trest, kde někoho zabije, a to ho prostě sní. Je to docela úžasná kniha. Není to tak těžké, jak to zní, ale takové knihy jsou docela úžasné. Takže to hodně doporučuji.
[New_paragraph] a druhý konec stupnice je někdy, že jste si přečetli knihu a existuje jediná věta, kde každé slovo bylo jen sešity dohromady, a je to opět jako umělecké dílo a Rushdie je pravděpodobně vrcholem pro Já, z Midnight’s Children, který je o rozdělení v Indii, což je hezké. Prostřednictvím metafory je to docela úžasné.
Je to krásná odpověď. Jaký je oblíbený nedávný film nebo televizní show?
Nilan Peiris (01:11:02):
Bože, nejsem. Nemiluji [neslyšitelné 01:11:05] Got TV, ale pronajali jsme si Barbie pro děti. Ten, pravděpodobně poslední film.
Jen jsem to také sledoval. Tak dobré.
Můžete to vlastně streamovat. –
Nilan Peiris (01:11:17):
. Ale není to levné. Myslím, že je to v USA jako 20 babek.
Nilan Peiris (01:11:23):
Jaká je oblíbená otázka rozhovoru, kterou se chcete ptát, když s nimi pohovoříte?
Nilan Peiris (01:11:28):
Jo, tak se ptám jen dva. V průběhu času jsem se dostal k položení jen dvou otázek. První je pravděpodobně můj oblíbený, což je, o čem vás nejvíce frustruje. Místo toho, proč odcházíte, co vás nejvíce frustruje o tom, kde právě pracujete? A to je, jak vám lidé vždy říkají, proč se chtějí připojit k Wise, nebo se připojit k jakékoli společnosti, na kterou přicházíte, a to není tak zajímavé. . A obvykle je tam něco zlomeného, to je opravdu zraněno. Ale co je zajímavější, je, že to nemohli opravit. A tak, při položení této otázky a sondování, je docela dobře, když získáte představu o tom, jaký je jejich limit, co je to, co našli a co uvízli? A ty si myslíte: „Dobře, na to se tu každý den narazíš, každý týden? Nebo. Měl bys být v pořádku.„A to je důvod, proč se na tuto otázku ptám.
miluji to. Jaký je oblíbený produkt, který jste nedávno zjistili, že se vám opravdu líbí?
Nilan Peiris (01:12:29):
Nedávno jsem přešel na prohlížeč ARC.
To je to, co používám.
Nilan Peiris (01:12:35):
.
Přesně tak jsem se cítil. Musel jsem o tom tweetovat. .
Nilan Peiris (01:12:40):
Jo, poslal jsem to svému palubnímu týmu a všem. . . Takže za to, jak přimět lidi, aby se s nimi zapojili, musíte tento zásadně jinak používat. Podaří se mi téměř přimět mě, abych to použil správným způsobem. .
Úžasná volba. Měli jsme Josha, generálního ředitele prohlížeče v New Yorku, nazývá se, na podcastu. A pokud máte zájem dozvědět se o příběhu ARC, určitě se podívejte na tuto epizodu. Dobře, další otázka. Jaké je oblíbené motto života, které si nejraději opakujete, které se vám líbí sdílet? Cokoli přijde na mysl?
Věc, která definuje úspěch, je rychlost, kterou se vyzvednete.
Nilan Peiris (01:13:37):
A to je věc, kterou držím nejvíce, protože vás hodně zaklepe, společnost s vysokým růstem a je to zjevně docela. . ?.
To byla úžasná odpověď. ?
Nilan Peiris (01:14:20):
. Takže od prvních dnů jsme se dostali všechny dohromady z celého světa jednou za rok. Oh, vlastně jsem to udělal dvakrát ročně. A zakladatelé pocházejí z Estonska a nyní máme 5 000 lidí, takže v Estonsku máme stále asi 1 800. . Takže za starých časů, kdy byla zima, zima v Estonsku není zábava, ale léto v Estonsku je úžasné a stále to děláme. A nejzábavnější o tom je, že mám vedlejší ruch, DJ, takže se tam dostanu do DJ a je to docela zábavné a trapné pro své děti, protože technicky jsem nyní dj’d v jiných zemích.
A je to. To je moje boční ruch.
Nilan Peiris (01:15:08):
Tak jsem se seznámil s přáteli mého 17letého. Tak jo.
Máte jméno DJ? Je tady. Můžeme vás zkontrolovat na Spotify?
Nilan Peiris (01:15:15):
Ne, ne, nemůžeš mě zkontrolovat na Spotify nebo tak něco, ale jo, je to všechno soukromé. .
. Možná hořící muž, příští rok byste mohli vidět svůj výkon.
Nilan Peiris (01:15:23):
Nilan, moc ti děkuji za to, že jsi tady. Mluvili jsme hodně o ústech. Mám pocit, že se tato epizoda rozšíří 100% ústně. Nemůžu se dočkat, až to lidé poslouchají. Dvě závěrečné otázky. Kde vás lidé mohou najít online, pokud chtějí oslovit a jak mohou být pro vás posluchači užiteční?
Nilan Peiris (01:15:37):
Najdete mě online na Twitteru, NILANP a vždy rádi slyšíte zpětnou vazbu produktu e -mailem, tweetem, LinkedIn. Obecně tweetem je nejlepší, nejjednodušší pro mě vyzvednout a můj tým, abych se dostal přímo do. Takže mě to takhle udeřte. .
Úžasný. Nilan, moc ti děkuji za to, že jsi tady.
. Buďte opatrní, Lenny.
Ahoj všichni. Děkuji moc za poslech. Pokud jste to považovali za cenné, můžete se přihlásit k odběru pořadu na Apple Podcasts, Spotify nebo Your oblíbenou aplikaci podcastů. Také prosím zvažte, aby nám poskytl hodnocení nebo zanechal recenzi, protože to opravdu pomáhá ostatním posluchačům najít podcast. Najdete všechny minulé epizody nebo se dozvíte více o pořadu Lennyspodcast.com. Uvidíme se v další epizodě.
Nedávné epizody
- Jak řídit ústní slovo | Nilan Peiris (CPO moudrý)
- Stát se důkazem | Itamar Gilad (Gmail, YouTube, Microsoft)
- Jak se stát kategorií pirát | Christopher Lochhead (autor Play Bigger, Niche Down, kategorie Pirates, více)
- Vybírání ostrých problémů, zvýšení virality a jedinečných produktových rámců | Oji Udezue (Typeform, Twitter, Calendly, Atlassian)
- Když je dost | Andy Johns (Ex-FB, Twitter, Quora)
- Vnitřní pohled na Figmaův jedinečný pohyb GTM | Claire Butler (první pronájem GTM)
- Inside Etsy’s Product, Growth and Marketplace Evolution | Tim Holley (VP produktu)
- Konečný průvodce JTBD | Bob Moesta (spolutvůrce rámce)
- Podívejte se na všechny →
YouTube ChannelCrawler
. . Vyberte si prémiový účet pro přístup k 40+ filtrům a každý den si prohlédněte tisíce kanálů. Poté stiskněte „Export“ ke stažení dat!
Rozsah vyhledávání
Filtrujte pro vaše požadavky napříč miliony YouTubers
.
Pokud potřebujete více filtrů – jako je růst předplatitelů, měsíční zhlédnutí, vyhledávání témat a metadata kanálů jako „Tagy“ – budete potřebovat prémiové předplatné. Každá úroveň poskytuje přístup k více filtrům pro zlepšení vyhledávání, širší výsledky kanálu a slevy na naše „export“ na úroveň vyhledávání perfektního partnera YouTube.
Jak kontaktovat tvůrce YouTube v měřítku
Chcete -li spustit kampaň sami, použijte tlačítko Exportu v rámci výsledků vyhledávání a vyberte „Zahrnout e -mail“. Pokud chcete také exportovat úchyty sociálních médií, jako je Instagram. Pro velký export (> 50k kanály nebo> 10k e -maily) nás kontaktujte pro nápovědu k cenám a vyhledávání na zakázku napříč našimi 150m kanály. .CO platforma.
Alternativně pro vás dokážeme zpracovat jako produkt „kampaň“. Pro naše klienty dosahujeme silné otevřené sazby a vedeme mnoho úspěšných kampaní na YouTube pro společnosti spotřebních produktů i pro malé agentury.
Navštivte náš podnikový web na StreamDNA.com pro naši sadu datových schopností a marketingových produktů.